Ga naar de hoofdinhoud

Meedenken over wonen zonder aardgas

We zetten in Vlissingen, Oost-Souburg en Ritthem de volgende stap richting een toekomst zonder aardgas. In lijn met landelijke wetgeving worden woningen en gebouwen in de toekomst duurzaam verwarmd, zonder gebruik van aardgas.

Hoe die overstap eruitziet, werken we de komende tijd verder uit. Inwoners krijgen daarbij vanaf het begin een belangrijke rol: deel je mening over dit onderwerp via de vragenlijst.

Fases

Overzicht van de fases
Fase 1: Vul de vragenlijst in
Vul de vragenlijst in
Fase 2: Analyseren van de resultaten
Analyseren van de resultaten
Fase 3: Terugkoppelen van de resultaten
Terugkoppelen van de resultaten

Analyseren van de resultaten

8 juni 2026 22:00 - 22 juni 2026 21:59

In deze fase analyseren we alle binnengekomen antwoorden.

Informatiebijeenkomst 11 juni 2026

Als onderdeel van het participatietraject organiseren we een informatiebijeenkomst op donderdag 11 juni 2026 om 19.15 uur voor inwoners op het stadhuis in Vlissingen (inloop vanaf 19.00 uur). We geven uitleg en er is ruimte om vragen te stellen en ideeën te delen. Van harte welkom om hierbij te zijn, aanmelden is niet nodig!