Ga naar de hoofdinhoud

Meedenken over wonen zonder aardgas

We zetten in Vlissingen, Oost-Souburg en Ritthem de volgende stap richting een toekomst zonder aardgas. In lijn met landelijke wetgeving worden woningen en gebouwen in de toekomst duurzaam verwarmd, zonder gebruik van aardgas.

Hoe die overstap eruitziet, werken we de komende tijd verder uit. Inwoners krijgen daarbij vanaf het begin een belangrijke rol: deel je mening over dit onderwerp via de vragenlijst.

Fases

Overzicht van de fases
Fase 1: Vul de vragenlijst in
Vul de vragenlijst in
Fase 2: Analyseren van de resultaten
Analyseren van de resultaten
Fase 3: Terugkoppelen van de resultaten
Terugkoppelen van de resultaten

Terugkoppelen van de resultaten

23 juni 2026 22:00 - 20 juli 2026 21:59

In deze fase koppelen we terug wat de resultaten zijn van de inwonersparticipatie.