
Meedenken over wonen zonder aardgas
We zetten in Vlissingen, Oost-Souburg en Ritthem de volgende stap richting een toekomst zonder aardgas. In lijn met landelijke wetgeving worden woningen en gebouwen in de toekomst duurzaam verwarmd, zonder gebruik van aardgas.
Hoe die overstap eruitziet, werken we de komende tijd verder uit. Inwoners krijgen daarbij vanaf het begin een belangrijke rol: deel je mening over dit onderwerp via de vragenlijst.
Fases
Analyseren van de resultaten
In deze fase analyseren we alle binnengekomen antwoorden.
Informatiebijeenkomst 11 juni 2026
Als onderdeel van het participatietraject organiseren we een informatiebijeenkomst op donderdag 11 juni 2026 om 19.15 uur voor inwoners op het stadhuis in Vlissingen (inloop vanaf 19.00 uur). We geven uitleg en er is ruimte om vragen te stellen en ideeën te delen. Van harte welkom om hierbij te zijn, aanmelden is niet nodig!
