
Meedenken over wonen zonder aardgas
We zetten in Vlissingen, Oost-Souburg en Ritthem de volgende stap richting een toekomst zonder aardgas. In lijn met landelijke wetgeving worden woningen en gebouwen in de toekomst duurzaam verwarmd, zonder gebruik van aardgas.
Hoe die overstap eruitziet, werken we de komende tijd verder uit. Inwoners krijgen daarbij vanaf het begin een belangrijke rol: deel je mening over dit onderwerp via de vragenlijst.
Fases
Vul de vragenlijst in
Als gemeente Vlissingen zetten we een volgende stap richting een toekomst zonder aardgas. In lijn met landelijke wetgeving worden woningen en gebouwen in de toekomst duurzaam verwarmd, zonder gebruik van aardgas. Hoe we dat samen gaan doen, werken we nu verder uit — en jouw mening is daarbij belangrijk.
Vul de vragenlijst in en laat ons weten hoe jij hierover denkt! Hij staat 4 weken open tot en met 4 juni 2026.
Doe mee en help ons bij het maken van plannen voor een aardgasvrij Vlissingen, Oost-Souburg en Ritthem.
Meer weten?
Wil je meer informatie over dit onderwerp? Lees hier de uitgebreide toelichting en veelgestelde vragen.
