plus en minpunten
Van "Herinrichting Edisonweg Zuid"
Ga naar het project

Voetpaden en fietspaden prima en fijn, maar kan er niet een fijne fiets-wandelroute meer langs het kanaal gemaakt worden, daar is al een mooie basis. Maak daar een prachtige promenade van, zodat de Edisonweg aangepast kan worden voor langzaam rijdende auto's. Dan blijven de woningen en bedrijven op het Edisonpark tenminste ook bereikbaar!
Wat zou het een aanwinst zijn voor Vlissingen als we vanaf de Keersluisbrug tot het station Oost-Souburg zo'n prachtige groene promenade hebben waar iedereen veilig kan fietsen en wandelen (verlicht) met het prachtige uitzicht over het kanaal. Je anticipeert dan alvast vooruit op de groene plannen van de Kenniswerf, zodat je niet twee keer een terrein moet herinrichten: kostenbesparend. Dat trekt mensen richting de Kenniswerf en houdt de bedrijven daar en de woningen/bedrijven op Kenniswerf-Edisonpark toegankelijk. Het is nu een ramp om onze wijk in en uit te komen, ook voor onze klanten! Veilig wandelen en fietsen wordt steeds moeilijker door de ontwikkelingen.
