Ga naar de hoofdinhoud

Mooi, maar kan beter

Van "Herinrichting Edisonweg Zuid"

Ga naar het project

Verheugend dat ook dit stukje Vlissingen eindelijk opgekalefaterd kan worden maar als ik het plan goed lees komt er maar 1 (één!) nieuwe boom bij. Dat lijkt mij ernstig te weinig vooral als je als uitgangspunt hanteert dat de straat groener moet worden. Dus mijn advies is om flink wat bomen te gaan planten, een stuk of veertig moet kunnen…

Reacties

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld

Tags

Natuur en biodiversiteit
Openbare ruimtes en gebouwen
Gezondheid en welzijn