Mooi, maar kan beter
Van "Herinrichting Edisonweg Zuid"
Ga naar het project
Verheugend dat ook dit stukje Vlissingen eindelijk opgekalefaterd kan worden maar als ik het plan goed lees komt er maar 1 (één!) nieuwe boom bij. Dat lijkt mij ernstig te weinig vooral als je als uitgangspunt hanteert dat de straat groener moet worden. Dus mijn advies is om flink wat bomen te gaan planten, een stuk of veertig moet kunnen…
Reacties
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Natuur en biodiversiteit
Openbare ruimtes en gebouwen
Gezondheid en welzijn
