Korte Fietspad bij Edisonweg
Van "Herinrichting Edisonweg Zuid"
Ga naar het project
ik vind wel vreemd dat daarzo korte fietspad gaat plaatsen terwijl meer bedrijven terrein is. ik denk dat veel vrachtwagens moeilijk zullen hebben om goederen te leveren want ze komen best vaak naar de Gruiter toe en andere bedrijven.
ik zal liever dat ook andere voertuigen ruimte krijgen en niet belemmerd gaan worden. maar ja dan gaan zij ook kruispunt ook smaller maken terwijl niks geleerd is bij de Gildeweg. ik zie meer problemen erdoor. daarna bij de Gruiter wel dubbele fietstrook en daarna niet. ik denk dat niet word gehandhaaft voor fietsers en ook toerisme fietsers gaan vaak zulke enkele fietspad negeren omdat zij door gaan fietsen.
ook zal ik liever zien bij de aparte stoep komen naar de school toe en tot aan het monument want veel scholieren komen echt veel moeite lopen op de fietspad naar hun school toe. dat levert vaak irritaties op. (ik werd door scholier uigescholden omdat ik op de fietspad fiets en hij op de fietspad loopt en hij beweerd dat dit een stoep is)
waarom word zulke stomme tekeningen gemaakt. het lijkt echt veel mensen die geen verstand hebben met de situatie wat die omgeving heeft. ik zal liever andere variant op de tekening komen.
