Ga naar de hoofdinhoud

Ik mis een totaalplan

Van "Herinrichting Edisonweg Zuid"

Ga naar het project

Het voorgestelde plan gaat over de Edisonweg, maar dat is natuurlijk maar een deel van het gebied. De voorgestelde maatregelen zullen het uiterlijk wel ten goede komen, meer groen is nooit verkeerd. Het zal echter ook impact hebben op bereikbaarheid (minder goed), doorstroming (?), veiligheid (waarschijnlijk beter op de Edisonweg, maar wat gebeurt er op omliggende wegen?) en parkeergelegenheid (minder en is nu al te weinig). Andere reacties hebben daar al veel over gezegd wat ik niet ga herhalen.

Tegelijk wordt natuurlijk al geruime tijd gewerkt aan de herinrichting van de Prins Hendrikweg en de Veerhavenweg, wat nauw samenhangt met het hele gebied rondom de Edisonweg. Ik mis een totaal visie waarin rekening gehouden wordt met alle gebruikers en alle aspecten.

Reacties

Delen

Huidige status

voorgesteld