Ga naar de hoofdinhoud

Handhaven op eenrichtingsverkeer

Van "Herinrichting Edisonweg Zuid"

Ga naar het project

De plannen zien er goed uit, vergroening en meer veiligheid kan ik alleen maar voorstander van zijn.


Het fietspad wat autoverkeer tegenhoudt vind ik zeer welkom. Ik las berichten dat dit wel problemen kon geven voor bereikbaarheid van sommige delen van de kenniswerf. Als dit zo is en het wordt aangepast, zorg dan dat er camera's zijn die iedere auto die in de verkeerde richting rijdt een prent ontvangt.



Als de brug open is (geweest) in de zomer, zorgen auto's die van rechts komen vlak voor de keersluisbrug voor een zeer trage doorstroming, waardoor iedereen die zich aan de regels houdt veel later thuis is.

Reacties

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld

Tags

Mobiliteit
Openbare ruimtes en gebouwen
Veiligheid
Ontwikkeling gemeenschap