Ga naar de hoofdinhoud

Denk ook aan de bereikbaarheid van de bedrijven daar en op het Edisonpark

Van "Herinrichting Edisonweg Zuid"

Ga naar het project

Wij wonen en werken aan de Dynamoweg (op het Edisonpark) door deze verkeersaanpassing (afsluiting) wordt het wel heel moeilijk gemaakt om het Edisonpark te bereiken.

Autoverkeer dat vanaf de keersluisbrug komt mag dan dus officieel alleen nog maar de Hertzweg in, vanaf daar is het zoeken hoe je op het Edisonpark terecht komt. Ja mag namelijk (al gebeurt dat ook regelmatig) niet vanaf de Oude Veerhavenweg de Edisonweg in als je vanaf de Keersluisbrug komt.

Zo mag je ook volgens de belijning niet vanaf de Edisonweg de Energieweg in. Niemand kijkt daarna, net als naar het bordje verboden in te rijden ter hoogte van Edisonweg 25. Met dat verschil dat er op het stukje Edisonweg waar het nu afgesloten moet worden vrijwel geen ongelukken gebeuren (niet dat ik mee heb gekregen in ieder geval). Op het kruispunt Edisonweg/Oude Veerhavenweg gaat het geregeld mis.

Het verkeer op de Oude Veerhavenweg is echt wel drukker geworden sinds de Mc Donalds daar zit, ook het aantal fietser is daar enorm toegenomen o.a. richting het AZC.

Waarom laten jullie handhaving niet regelmatig controleren nabij Edisonweg 25?

Maar bekijk de gehele verkeerssituatie op de kenniswerf en het Eidonpark en maak de toch al onveilige verkeerssituaties niet nog onveiliger!

Reacties(1)

Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Jack Wagenaar
Geplaatst door:Jack Wagenaar
1 maand geleden
Sluit de weg ter hoogte van de kruising bij de Keersluisbrug af voor autoverkeer en alleen toegankelijk voor fietsers en voetgangers. En het autoverkeer alleen er op en er af bij het spoor.

    Delen

    Geplaatst door

    Huidige status

    voorgesteld

    Tags

    Mobiliteit
    Wonen