Ga naar de hoofdinhoud

bereikbaarheid

Van "Herinrichting Edisonweg Zuid"

Ga naar het project

Het ontwerp ziet er mooi uit. Ik vraag mij alleen af of er rekening is gehouden met het extra verkeer dat moet omrijden nu er een fietspad wordt aangelegd. Wordt de verkeersveiligheid voor fietsers op de rest van het bedrijventerrein hiermee ook verbeterd, aangezien een deel van de studenten straks een andere route moet nemen?

Daarnaast is het fijn om te zien dat er veel groen wordt toegevoegd, wat een grote meerwaarde is. Het zou alleen nog mooier zijn als er iets meer bomen worden geplaatst, zodat er extra schaduw en verkoeling ontstaat en de wind beter wordt opgevangen.

Reacties

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld

Tags

Natuur en biodiversiteit
Mobiliteit
Veiligheid
Onderwijs en jeugd